Trening na szczupłą sylwetkę

Od czego zacząć …

Jeżeli staramy pozbyć nadmiaru kilogramów i zmniejszyć poziom tłuszczu w naszym organizmie, musimy skupić się na odpowiednim treningu wspomagającym metabolizm i przynoszącym odpowiednie skutki.

Indywidualny program ćwiczeń dla kobiet na uda, brzuch, nogi, kręgosłup

Każdy z nas powinien dobrać sobie trening dla siebie odpowiedni pod względem wysiłku, czy czasu, który trzeba poświęcić na wykonanie określonej gamy zadań. P

rzed rozpoczęciem jakiegokolwiek treningu trzeba się do niego przygotować psychicznie jak i fizycznie, aby efekty były zadowalające, musimy dać z siebie wszystko. W dzisiejszym artykule, chcę przedstawić jeden z najbardziej efektywnych treningów, który udało mi się znaleźć w specjalistycznych książkach.

Sprawa jest prosta. Wykonujemy podane poniżej ćwiczenia, powinny one oczywiście być poprzedzane 10-15 minutową rozgrzewką. Warto pamiętać, że najlepsze efekty osiągniemy, jeżeli damy z siebie wszystko i każde zadanie będziemy wykonywać dokładnie i starannie.

Przykładowy trening odchudzający

Zaczynamy od rozgrzania całego ciała, mięsień po mięśniu. Najlepsze są kółka wykonywane w powietrzu za pomocą rąk, skłony, przysiady, czy pajacyki.

Każdy dzień, to inne ćwiczenie podstawowe. Jednego dnia, możemy skakać na skakance, drugiego przebiec pewien odcinek drogi, a trzeciego dnia wybrać się na rowerową przejażdżkę. Taki wysiłek powinien trwać nie mniej niż 20 minut, tempo jest dowolne, ważne jest jedynie, aby się nie poddawać. Wyżej wymienione dziedziny sportu, to oczywiście tylko przykłady. Jeżeli nie interesuje Was żadna z nich, możecie zdecydować się na cokolwiek, co wymaga ruchu. Może być to koszykówka, squash, piłka nożna. Najważniejsze, aby być w ciągłym ruchu i mieć poczucie, że spalamy zalegający tłuszczyk.

Gdy już wysiłek będzie za nami, mięśnie będą rozgrzane do czerwoności możemy skupić się nad ćwiczeniami modelującymi sylwetkę oraz zadaniami rozciągającymi ( rozciąganie po jakimkolwiek wysiłku fizycznym jest bardzo ważne, dzięki temu możemy zapobiec powstaniom zakwasów i problemom z mięśniami). Zależnie od tego, jakimi mięśniami mamy zamiar zająć się w danym dniu, wybieramy odpowiednie ćwiczenia. Jeżeli chcemy pracować nad brzuchem, wykonujemy parę serii, po około 20 powtórzeń brzuszków prostych, skośnych, czy z ugiętymi nogami. Jeżeli obiektem naszej pracy mają być nogi, odpowiednimi ćwiczeniami będą rowerek, wymachy nóg, „nożyce”. Natomiast panie, chcące być właścicielkami zgrabnych i jędrnych pośladków powinny wykonywać wymachy nóg do tyłu i w bok, w pozycji klęczącej, z rękami opartymi na podłodze. Dla osób marzących o smukłych ramionach, poleca się ćwiczenia polegające na obrotach rąk. Do tego ćwiczenia najlepiej używać ciężarków, hantli, bądź butelek z wodą lub piaskiem.

Dodatkowa suplementacja

Nie zapominajmy, że sam wysiłek fizyczny podczas odchudzania to nie wszystko. Aby efekty były zadowalające, trzeba pamiętać o odpowiedniej, niskokalorycznej diecie. A jeżeli, należycie do osób, które nie potrafią poradzić sobie z podjadaniem pomiędzy posiłkami i dietą ubogą w tłuszcze i węglowodany, jest dla Was nadzieja. Suplement diety Slimcea, pomaga osobom będącym na diecie, zmniejsza apetyt i poczucie łaknienia, dzięki Slimcei, już po mniejszej porcji posiłku będziecie najedzeni. Slimcea dodatkowo poprawia metabolizm, dzięki czemu spalanie tłuszczu będzie szybsze.